شکم بند لاغری هات شیپر با کیفیتی باور نکردنی09386932322
نوشته شده توسط : mehran

شکم بند لاغری هات شیپر با کیفیتی باور نکردنی09386932322


کلیه محصولات از این نوع یک عمل کارگردانی دارند. با توجه به طراحی آنها می توان در مناطقی که نیاز به مراقبت ویژه دارند استفاده کرد. مهمترین مزیت این ماساژ بهبود گردش خون در شکم ، ران و باسن است. این قسمت ها نسبت به تجمع چربی حساس هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند. بهبود جریان خون باعث افزایش صدای ماهیچه ها و بهبود ظاهر آنها می شود.

با استفاده از این وسیله می توانید به کاهش قابل توجهی در حجم شکم دست پیدا کنید ، رسوبات را در طرفین کاهش دهید ، زیبایی کمر به کمر بدهید. علاوه بر این می توان از آن برای استراحت ماساژ پشت استفاده کرد.

برای شروع کار با  شکم بند هات شیپر باید آن را در قسمت مشکل قرار دهید. طراحی دستگاه به شما امکان می دهد با استفاده از نوار Velcro با زحمت آن را در محل مورد نظر بچسبانید. یک برنامه را انتخاب کنید و روال را انجام دهید ، زمان آن را می توانید در دستورالعمل ها پیدا کنید. به عنوان یک قاعده ، حدود 20 دقیقه است.

شکم بند لاغری هات شیپر ماساژ برای اهداف مختلف استفاده می شود. در بیشتر موارد ، به منظور سفت تر کردن شکل ، خلاص شدن از شر منزجر کننده وزن اضافی و بهبود وضعیت پوست ، کاهش ظاهر سلولیت بدست می آید. برای رسیدن به این هدف ، شما نیاز به یک رویکرد یکپارچه دارید که شامل دفع آرد و شیرینی ، افزایش فعالیت بدنی و استراحت مناسب بعد از تمرین است. با رعایت این قوانین ساده ، اولین نتایج پس از ده روز استفاده قابل مشاهده خواهد بود. عضلات سفت تر می شوند و پوست صاف و نرم تر می شود.

همچنین از شکم بند ماساژ توسط افرادی که چاق نیستند استفاده می شود. چنین وسایلی بعد از تمرین ورزشی استفاده می شود تا عضلات پس از ورزش به سرعت بهبود یابند.

علیرغم همه مزایا ، ماساژورهای از این نوع دارای تعدادی از موارد منع مصرف هستند. در چنین مواردی نمی توانید از آنها استفاده کنید:

لرزش

طراحی این خرید شکم بند هات شیپر یک ماساژور ارتعاشی برای کاهش وزن است. اساس کار آن غلطک هایی است که از طریق شبکه یا باتری کار می کنند. آنها ارتعاشات ایجاد می کنند و بنابراین منطقه مشکل را ماساژ می دهند. چنین دستگاه هایی یک نسخه متحرک از ماساژورهای لرزش ثابت است که می توان در مراکز تناسب اندام یافت. بر خلاف عزیزانشان ، فضای کمتری را اشغال می کنند و همزمان با کار خود اجازه می دهند کارهای مختلف خانگی را انجام دهند.

این دستگاه به تنظیم کننده حالت های سوئیچینگ ، سرعت و شدت ارتعاشات مجهز است. انتخاب برنامه ای برای نیازهای فردی بدن شما امکان پذیر است.

با تخلیه

خرید شکم بند لاغری هات شیپر تولید کننده تکانه های مینیاتوری است که به طور مستقیم به سلول های ماهیچه ای هدایت می شوند. تحت عمل آنها ، عضلات منقبض می شوند ، بنابراین به نتیجه تمرین می رسند. تن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و روند تجزیه چربی در بدن تسریع می شود.

دستگاه به راحتی با Velcro به ناحیه مورد نظر ثابت می شود ، سپس برنامه شروع می شود. این صفحه نمایش دارد که زمان و روش استفاده را نشان می دهد. این عمل بیش از 20 تا 30 دقیقه در هر جلسه انجام می شود ، زمان تفصیلی بر اساس نیازهای شخصی و وضعیت بدن انتخاب می شود.

این دستگاه واقعاً مشکل پوستی پوسته پوسته را برطرف کرده و باعث تسکین خوب می شود ، اما برخی از نظرات وجود دارد. قدرت ژنراتور اندک است زیرا با دو باتری کوچک کار می کند. اگر لایه ای مناسب از چربی در شکم وجود دارد ، انتظار معجزه نکشید ، زیرا ضربه کافی قدرت کافی برای عبور از چنین مانعی را ندارد.

در بین  شکم بند لاغری هات شیپر اصل کاهش وزن نیز مواردی وجود دارد که براساس تأثیر گرمایش (اثر سونا) است. آنها به دلیل از بین بردن مایعات اضافی از طریق عرق به افزایش اثربخشی آموزش کمک می کنند و در صورت نیاز به کاهش وزن در مدت زمانی کوتاه ، برای استفاده مناسب هستند.




شکم بند هات شیپرز- این یکی از ساده ترین گره ها در نوع خود است. از غلطک هایی تشکیل شده است که در اطراف محیط قرار گرفته اند و ارتعاشات ایجاد می کنند. می توان حالت اتوماتیک را تنظیم کرد یا توان را به صورت دستی تنظیم کرد. تحت عمل خود ، پوست سفت تر می شود ، بطور قابل توجهی تن را بهبود می بخشد و سلامت کلی را بهبود می بخشد.

علاوه بر دستورالعمل استفاده ، این کیت حاوی یک کتاب با نکاتی درباره رژیم و کاهش وزن است. وعده های غذایی مفصل است و منو بسیار مقرون به صرفه و ساده است.

در صورت استفاده از  خرید اینترنتی شکم بند لاغری هات شیپرز در شب نتایج بسیار خوبی می توان انتظار داشت. استفاده از دستگاه مستلزم خوردن حداقل یک ساعت قبل از عمل است. بعد از ماساژ ، به طور طبیعی اشتها کاهش می یابد. اگر قبل از خواب مشکل پرخوری دارید ، چنین محصولی به شما کمک می کند که حداقل 2 ساعت قبل از خواب از غذا خودداری کنید (یک ساعت قبل ، نیم ساعت ماساژ لرزش ، نیم ساعت و بیشتر برای آماده سازی توالت و آماده سازی تختخواب).

علاوه بر مزایای قابل مشاهده ، مدل دارای معایبی نیز هست. سیم برق بسیار کوتاه است ، بنابراین باید به پریز برق نزدیک باشید. بدیهی است ، کار کردن روی شغل خود مشکل ساز خواهد بود مگر اینکه قصد دارید کتاب بخوانید یا تلویزیون تماشا کنید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی به شدت ارتعاشات توجه کنید.

یکی دیگر از تولید کنندگان محبوب تجهیزات ورزشی "SilaPro" نسخه ماساژور را راه اندازی می کند. در عمل ، شبیه به مدل قبلی است ، اما پیشرفت های اضافی نیز وجود دارد. یک گزینه جالب گرم کردن ماهیچه ها با افزایش درجه حرارت چند درجه است. علاوه بر این ، شکم بند شیپر دارای باتری است ، که مشکل تحرک را برطرف می کند و به شما امکان می دهد کارهای خانگی را انجام دهید.

با دستورالعمل

یک مزیت اساسی این دستگاه در نظر گرفته می شود که در هر زمان می توان از آن استفاده کرد. کافی است  قیمت شکم بند لاغری هات شیپر "آتشفشان کلاسیک" را زیر لباس بگذارید ، پس از آن بلافاصله شروع به تأثیر می کند. با وجود این واقعیت که تولید کنندگان ادعا می کنند که لازم نیست مشغول ورزش باشید (گاهی اوقات حتی بدون فعالیت بدنی نیز احساس لاغرتر خواهید شد) ، باید این نکته را در نظر داشته باشید که فعالیت های آمادگی جسمانی موازی با 30٪ به نتایج سریعتر می رسند.

برخی منابع اظهار داشته اند که این منطقه از سلامتی نمی ترسد ، تا 12 ساعت می توان آن را پوشید. با این حال ، اکثر کارشناسان معتقدند که این تعداد تا حدودی افزایش یافته است. علاوه بر این ، ثابت شده است که وی کمربند می پوشید ، حتی برای افراد کاملاً سالم نیز به 2 ساعت محدود است.
 شکم بند هات شیپر برای جمع کردن شکم و پهلو

گن ساعت شنی جلیقه ای اصل





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: